سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی اجمالی تلفن همراه

سامسونگ A12

سامسونگ A12

شرکت سامسونگ یک بررسی را در پایان ماه مه دریافت کرد , شرکت کره‌ای سامسونگ یک کهکشان را به عنوان یک گوشی هوشمند انتخاب کرد . این مدل یک دوربین با قدرت تفکیک در اختیار دارد , مانند دستگاه‌های گران‌قیمت , پشتیبانی از پرداخت غیرتماسی و باتری ظرفیت بزرگ .

طراحی این کهکشان بر روی آن صورت گرفت . طراحان کوشیده‌اند آن را متفاوت بسازند . چشم‌انداز آن با گوشی‌های هوشمند ارزان در بازار متفاوت است . کهکشان یک بدن پلاستیکی دارد که برای لمس کردن خوشایند است . پانل پشتی دارای دو نوع بافت است . در قسمت بالایی آن , سطح قرار دارد و در قسمت پایینی آن مات است . گوشی هوشمند تازه و مدرن به نظر می‌رسد . هم چنین عملی است . خراش دادن بدن مشکل است . بدون هیچ موردی می‌توانید از آن استفاده کنید .سایت سامسونگ همه جوره در خدمت مشتریان است.

در پانل پشتی دیدیم که چگونه دستگاه دوربین کمی بالاتر از بدن قرار می‌گیرد . این راه‌حل کاملا ً متداول است و شگفت‌آور نیست . اسکنر اثر انگشت در سمت راست کهکشان راه پیدا می‌کند . در حال حاضر , این یکی از راحت‌ترین جاهایی است که این کارکرد می‌تواند واقع شود .اگر به دنبال پیج اینستاگرام قیمت شلوار هستید ندیمان معرفی میشه.

در جلو این کهکشان هیچ ویژگی متمایزی وجود ندارد . صفحه مسطح و دراز است . شکاف به شکل قطره اشکی است .

نمایش قطر نمایش این کهکشان چند اینچ است - به اندازه کافی بزرگ برای گشت و گذار در اینترنت , مرور شبکه‌های اجتماعی و تماشای ویدئوها .

ماتریس کاملا ً ساده - pls با وضوح پیکسل ‌های x . با این حال , کیفیت تصویر تاثیر خوبی ایجاد می‌کند . ذخیره درخشندگی زیاد است . بنابراین می‌توانید محتویات صفحه نمایش کهکشان را در یک روز آفتابی در فضای باز خواند . سطح حداقل روشنی بسیار پایین است که خبر خوبی برای هر کسی است که عادت به استفاده از یک گوشی هوشمند در تاریکی کامل دارد .

به لطف آن می‌توانید از ارسال پیام به شبکه‌های اجتماعی , google map و بیشتر استفاده کنید . با توجه به قیمت مدل , پردازشگر در سطح پایه است . این کهکشان به ویژه در زیر بدن این کهکشان قرار دارد . این ترکیب با گیگابایت یا gb رم ترکیب می‌شود . ذخیره داخلی یک gb است . سامسونگ این توانایی را برای افزایش آن با استفاده از یک کارت حافظه میکرو sd برای درمان سل فراهم کرده‌است .

انتخاب کهکشانی

شما می‌توانید از سه شکاف در یک زمان - دو برای دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه استفاده کنید .

دوربین‌ها قوی‌ترین قسمت کهکشان , قابلیت‌های عکس آن هستند . اگر شما طرفدار عکاسی از موبایل هستید , پس این گوشی هوشمند شایسته توجه شماست . دوربین اصلی است . کیفیت عکس‌هایی که می‌گیرید ارزشش را دارد . عکس‌های خوب نیز در داخل خانه به دست می‌آیند . شما می‌توانید در رزولوشن بالا نماینده مجلس با جزئیات و بیان عالی عکس بگیرید . به دلیل ویژگی‌های پردازشگر , حالت تیراندازی شبانه ارائه نشده است .اگر به دنبال پیج اینستاگرام قیمت لباس شیک و قیمت شلوار اسلش هستید ندیمان معرفی میشه.

دوربین اصلی همچنین دارای یک ماژول با زاویه اولترا واید می‌باشد که دارای قدرت تفکیک پذیری می‌باشد . در نور روز , قادر به گرفتن عکس‌های منظره با کیفیت است . علاوه بر این , یک سنسور توکار برای عکس‌های ماکرو بگیرید . علاوه بر این , یک سنسور عمق دارد که با آن به افکت بوکه مدرن دست یابید .

از آن عکس می‌گیرید . این برای تماس‌های ویدیویی ایده‌آل است .

توانایی این کهکشان برای ضبط ویدئو , اساسی است . وضوح این ویدئوها در هر ثانیه به صورت hd کامل خواهد بود .

کار خود مختار است . یک زمان عملیاتی طولانی قبل از شارژ مجدد آن ارائه می‌دهد . به عنوان مثال , در هنگام گشت و گذار در اینترنت , تا 24 ساعت در حالت تماشای فیلم پیوسته یا تا 4 ساعت .

به عبارت دیگر , این گوشی هوشمند سامسونگ الکترونیک به شما یک سطح متوسط بار از عمر باتری را می‌دهد . این کار با یک شارژر با قدرت اسب‌بخار وات تمام می‌شود . آن‌ها آن را به صورت سریع توصیف می‌کنند اما به دلیل ظرفیت بالای باتری ممکن است متوجه آن نشود .

این باتری در حدود 12 / 10 درصد هزینه دارد . تولید کننده یک پورت usb مدرن را فراهم کرده‌است .