سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی اجمالی تلفن همراه

iPhone 12 Pro

آیا باید یک iPhone 12 Pro را بخرید؟

iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max آخرین گوشی هوشمند هستند ، که یک اتصال 5 G ، چیپ a14 برای عملکرد بهتر ، یک سیستم دوربین بهبود یافته با یک اسکنر LiDAR ، و MagSafe ، همه در یک طراحی جدید و با توان بالا هستند .

در اکتبر سال 2020 ، iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro هنوز در میان جدیدترین گوشی‌های آیفون هستند ، اما آن‌ها در حال نزدیک شدن به میانه چرخه محصول خود هستند . اپل هر سپتامبر مدل‌های جدید iPhone را عرضه می‌کند ، و علی‌رغم iPhone 12 و 12 طرفدار مکس ، یک ماه دیرتر از معمول در سال 2020 به نظر می‌رسد ، اما به نظر می‌رسد که در ماه سپتامبر در پاییز جاری ، 13 مدل جدید تولید خواهند شد .

iphone12proandbox نشانه‌هایی واضح از iPhone 13 طرفدار و iPhone 13 طرفدار مکس برای رسیدن به این سال با تعدادی از پیشرفت‌ها و پیشرفت‌ها وجود دارد ، اما تصور می‌شود که راه‌اندازی این دستگاه‌ها حدود نیم سال طول داشته باشد . این به این معنی است که هنوز زمان خوبی برای خرید iPhone 12 Pro یا iPhone 12 Pro برای اکثر افراد وجود دارد ، اما برخی از مشتریان در حال حاضر ترجیح می‌دهند صبر کنند تا مدل‌های جدید وارد پاییز شوند .

در حالی که iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro the هستند که در حال حاضر در دسترس هستند ، کاربرانی که به ویژگی‌های دوربین در سطح بالا نیاز ندارند و یا یک طراحی ویژه دیگر ممکن است مایل به در نظر گرفتن iPhone 12 باشند . iPhone 12 و iPhone 12 Pro یک تعداد بسیار زیادی از ویژگی‌های کلیدی نظیر یک صفحه نمایش OLED 1 اینچی ، اتصال 5 G و چیپ a14 را به اشتراک می‌گذارند ، با این حال iPhone 12 $ ارزان‌تر از iPhone 12 است .

به همین ترتیب ، اگر شما احساس می‌کنید که iPhone 12 Pro ممکن است برای شما بسیار بزرگ باشد و از آن استفاده کنید و از آن استفاده کنید ، iPhone 12 یک ویژگی گسترده مشابه با iPhone 12 را تنها در یک طراحی کوچک‌تر ارائه می‌دهد .

آیا شما یک iPhone 12 Pro را بخرید ؟ آیا شما یک iPhone 12 Pro را بخرید ؟

گوشی‌های iPhone 6 G برای گوشی‌های آیفون 5 G نزدیک دوربین موبایل ، گوشی‌های آیفون 5 G برای گوشی‌های هوشمند ، گوشی‌های آیفون 5 G ، گوشی‌های آیفون 6 G ، گوشی‌های آیفون 12 G ، گوشی‌های آیفون 12 G و آیفون 12 October ، که در کنار آی فون 12 و iPhone 12 high ساخته می‌شوند، برای گوشی‌های آیفون 12 و iPhone 12 ، که در کنار آی فون 12 و iPhone 12 Pro فروخته می‌شوند . اپل در سال جاری به شدت بر جنبه‌های " Pro " مدل جدید iPhone جدید تاکید می‌کند ، که نشان می‌دهد iPhones های گران‌قیمت " مرزه‌ای نوآوری " را برای افرادی که " بیشتر از آیفون خود می‌خواهند " به جلو هل می‌دهند .

در این موجود در گزینه‌های سایز 6.1 اینچ و 7 اینچی ، دو مدل new پرو feature screen Super Super نمایش داده می‌شوند که به استثنای ردیف کارت شناسایی روبرو هستند .

در حالی که iPhone 6 اینچی می‌تواند رزولوشن 2532 x در هر اینچ را داشته باشد ، در حالی که iPhone 6 اینچی Max دارای وضوح of x 1284 و یک ppi است . نمایش‌های نمایش برای HDR با درخشندگی پیک آپ ، رنگ وسیع ، Haptic لامسه ، و فضای واقعی ، تمام ویژگی‌هایی که در طول سالیان به آن‌ها معرفی شده‌اند ، ارائه می‌دهد .

حفاظت از صفحات نمایش یک پوشش سرامیکی با سرامیک است که اپل می‌گوید " فراتر از شیشه می‌رود " و از هر شیشه گوشی‌های هوشمند سخت‌تر است . It"s با کریستال‌های nano القا شده و 4 x عملکرد بهتر را ارایه می‌دهد .